Reklamacje i zwroty

Przed Odbiorem Przesyłki

Zanim przyjmiesz przesyłkę od kuriera, upewnij się, że opakowanie nie jest uszkodzone. Jeśli zauważysz jakiekolwiek widoczne ślady uszkodzenia na kartonie, możesz odmówić odbioru przesyłki i skontaktować się z nami pod adresem info@youngblood.pl. W temacie wiadomości zaznacz, że chodzi o uszkodzoną przesyłkę.


Reklamacje

Aby zgłosić reklamację, prosimy o wykonanie następujących kroków:

  1. Kontakt: Napisz do nas na adres info@youngblood.pl. Opisz problem oraz dołącz zdjęcia dotyczące problematycznego produktu.

  2. Formularz Reklamacyjny: Jeśli konieczne będzie odesłanie produktu, pobierz FORMULARZ REKLAMACYJNY i wypełnij go, podając szczegółowe informacje dotyczące reklamacji, adres do wysyłki, numer telefonu kontaktowego oraz numer konta, na który mamy zwrócić ewentualne środki.

  3. Odesłanie Produktu:

    • Przy składaniu reklamacji prosimy o odesłanie produktu wraz z wszystkimi akcesoriami oraz kopią faktury lub paragonu.
    • Przesyłki reklamacyjne należy wysłać za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej (np. DPD, Inpost, FEDEX, DHL, GLS, Poczta Polska).
    • Przesyłkę należy wysłać na adres:
      Monica Zet Sp. z o.o.
      Kwietniki 25 A
      59-411 Kwietniki
      tel. +48 518 504 301
      e-mail: info@youngblood.pl 
    • W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania reklamowanego produktu skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie w sprawie wyniku reklamacji.

Zwrot Towaru

Masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od dostarczenia zamówienia, bez podawania przyczyny, zgodnie z prawem o umowach zawieranych na odległość. Dotyczy to tylko sprzedaży konsumenckiej, czyli sprzedaży osobom fizycznym, które kupują produkty w celach niezwiązanych z działalnością gospodarczą.

Warunki Zwrotu:

  • Produkt musi być w stanie nienaruszonym, bez widocznych śladów używania poza koniecznym sprawdzeniem, i powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie.
  • Koszt wysyłki zwracanego towaru pokrywa Kupujący.
  • WAŻNE: Nie przyjmujemy zwrotów nadawanych za pobraniem!

Jak Zwrócić Towar:

  1. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie o chęci zwrotu produktu oraz numer konta, na który mamy przekazać zwrócone środki. Pobierz FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY.

  2. Przesyłkę ze zwrotem należy wysłać na adres:

    Monica Zet Sp. z o.o.
    Kwietniki 25 A
    59-411 Kwietniki
    tel. +48 518 504 301
    e-mail: info@youngblood.pl

Jeśli masz pytania dotyczące reklamacji lub zwrotów, skontaktuj się z nami. Jesteśmy tu, aby pomóc!




dokument-zwrotu(1).png